The real BÄÄÄK

Idag hade jag en oväntad no-show, Magnus, wtf? :P
Det resulterade i alla fall i att B-Boy fick lite utfyllnad och ifyllnad. Slänger upp lite bättre bilder på resultatet när det läkt ihop sej.

Fett med orättvist att Benny har en Bäääk-tatuering. For real! Jag har inte ens ett djur som skriker. Än. Vet inte vilket skrikande djur jag skall ha. Förslag?

Tänkte vänta med att visa detta färdigställda projektet tills jag hade läkta bilder, men det blev ju inga såna fotade idag så jag visar lite smakprov ändå:




En omgjord Harley-logga och lite fillers jag gjorde på Kristian för ett tag sedan:



Och så har Jonas Amerikanaarm också blivit färdig.


What else.. Jo, har börjat på Marcus underarm, kommer bli en fet sleeve här så småningom!
Marcus, jag har ett återbud till dej för fortsättningen i April, påminn mej att jag skall ringa dej! Yay!


I morgon drar jag söderut för att jobba på Lifestyle Merchandise, och tatuera Anna! Ser verkligen fram emot det, hoppas hon gillar min/sin karusell!! Jag gillar i alla fall bytesvaran :)
Häjj så länge da.

Kommentarer
Postat av: Glamadoll

Vill med!! Är såå pepp på att se Annas Karusell!!!

2011-03-31 @ 00:19:18
URL: http://www.rocknrollandglamadoll.se
Postat av: Markus

Det är ju perfekt!

2011-03-31 @ 16:54:41
Postat av: Anna

Jag inte bara gillar den..JAG ÄLSKAR DEN !!! =P

2011-04-03 @ 09:34:49
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0