Jag fick välling med smör i att äta, och jag åt med min snoriga trut.

Det är massa på gång nu, våren bland annat, hoppas jag!
Kommer jobba på en del mässor i vår, det ser jag fram emot som fan! Börjar nästa Lördag med Lifestyle Merchandise i Göteborg, sedan följer Lifestyle i Malmö, Tattoo Expo Göteborg och Tattoobåten. Mer info finns på hemsidan under nyheter. Kommer även gästa i både Malmö och Jönköping det närmaste.

Idag har jag inte ätit välling med smör i men däremot lyssnat på skön musik och spenderat nästan 6 timmar på detta:

Bästa trubaduren Dan.

Hade tänkt lägga upp ett antal bilder till, men eftersom jag har dem i en miljard olika mappar på olika datorer så blev det bara denna nu. Om ni är mer nyfikna på vad jag gjort det senaste så kolla facebook och hemsidan. Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Toffe

Fan vad mässor, roligt för dig :)

Otroligt snygg Dan Berglund!

2011-03-18 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0