Rådjursfyndet och tituleringar.

Och så var det väl ändå dags för lite jobb bilder.

Apadåligt foto (en trend jag verkar ha lite svårt att bryta..) Skeppet i black n´grey gjorde jag för några år sedan, linjerna är läkta och färgen ny. Förhoppningsvis får jag en bättre bild när allt är läkt.


Som vanligt får de där skåningarna mej att jobba på bakfyllan. Jack får skylla sej själv om linjerna är lite skakis. Haha! En liten kaffekopps-filler fick han som tack för ett grymt arbete förra veckan!


Kvällen innan bakfyllan. Rådjuret ovan bodde tidigare på krogen Notting Hill i Göteborg, men nu skall det pimpas till lite och bo hemma hos mej istället. Visste inte att man kunde köpa inredning på krogar, men det kunde man. Det var bara att ställa sej i baren och fråga "vad kostar rådjuret?". Hemskt smidigt. Jag som hatar att shoppa också. Tänk om man kunde handla allt på krogen! Haha..

Ja och så idag har jag gjort en gypsy lady. Mycket trevlig dag.

Lite märklig vinkel här, men det blev blänk på alla andra bilder. Placeringen är mellan skulderbladen.

Skall försöka hålla uppe denna bloggtakten nu.. får se hur det blir med det!


Kommentarer
Postat av: Lisah

Otroligt vacker Gypsy måste jag säga :)

2011-06-14 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0