Da Glamadoll!

Här kommer då utlovade bilder från vistelsen hos Rock n' roll & Glamadoll i Jönköping!

Kristians surprise bäääkflamingo! Fick göra vad jag ville på Kristian. Och han fick inte se vad förrän det var färdigt! Sjukt kul! Hoppas han står ut med sin flamingo ^^

Ett bloody timglas på en underarm.

Mörtmuffins bytt mot en flygande lake. Det är helt normalt!
Paul har nån sorts fiskfetish, och det fanns även nån äcklig story bakom mörtmuffinsen som man kanske får höra om man träffar Paul. Hursomhelst, min tolkning hade givetvis rosa papper med hjärtan och engelsk tantduk.

Själv ville jag ha ett valfritt djur (som naturligt icke har vingar) med vingar och texten "Animal Levitation". Pauls tolkning var givetvis en FISK.

oops, blev visst uppåner.. kan ju va så med flygfiskar!


Började även på ett par sjuukt roliga projekt! Alla jobb i Jönköping var roliga, faktiskt. Note to self: Åk till Jönköping oftare!

Fick äran att titulera självaste Miss gLamadoll! ;)

Som ni märker är jag rätt slö med bloggen, även när jag försöker.. Om ni har Instagram så följ mej där, där händer det lite mer lite oftare! Här följer ett plock av senaste tidens instagrammande:


Vilda12 på Instagram.
Har förståss hänt massa mer, but this will have to be it for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0