Jag må vi leva!!

Jag lyckades komma in i ett flow med bloggen, men det höll ju sej inte särskilt länge. Det är lite som att ju mer grejer som händer desto mindre hinner/orkar jag blogga. Skall göra ett försök att hinna ikapp i alla fall.

Får börja med att tacka alla som kom och gjorde vår minimässa och födelsedagsfest helt fantastisk! Trots lite kass uppslutning från Vårgårdafolket så var alla försäljare och tatuerare/piercare nöjda, och det var grymt väder och härlig stämning hela dagen. Tills nästa år (ja, vi planerar att göra om det) vet vi att vi behöver göra mer reklam under en längre period av tid. You live and you learn!

Fina Embla (a.k.a Direktörn) var där och sålde smycken och drev café tillsammans med Lottas dotter Moa.

Jox och Emma prövar lyckan i lotteriet. Tavlor, presentkort, godis och gåvor från alla traders fanns att kamma hem.
Eftersom jag under dagen mestadels satt fast i ovan nämnda lotteristånd blev det få bilder från mässan, men har blivit lovad bilder av fotografen Sebastian Fors som jag kommer att lägga upp senare!

Festen på kvällen bjöd på skönt häng, mat och dryck och massa underhållning.

och en hel del humor.

Dark fusion bellydance med Kattis.

Bejublad Led-poi föreställning med Emblan.

Riktigt jävla skön rockabilly av Cuckoo Johnny and the Hoodlums. Om de kan blir det favorit i repris nästa år!

Marit med mer dark fusion bellydance.

och som avslutning på en grym kväll blev det fireperformance på murartorget med the Seraphines. Eller ja, festen slutade verkligen inte här, men allt som hände sen får förbli inofficiellt! ;)

Dagen efter var det på sin plats att införskaffa diverse souvernirtatueringar, som för det mesta när flera tatuerare befinner sej på samma plats. Eftersom mitt ben var svullet till oigenkännlighet efter måndagens 9,5 timmars sittning under Fru Duvas nål, blev jag utan denna dagen. Men jag fick ge bort två! Har bonnemärkt två stackars stockholmskollegor.

Porky Pete fick sej en gris som sej bör. WGA= Wårgårda, givetvis.

..och Anne fick av olika anledningar denna tatuering! :)

Jag har massa mer sköj och även en hel gäng jobbilder att bjuda på, men då kommer detta inlägget bli en kilometer och antagligen kommer ingen orka läsa. Så jag håller på dem ett tag till. Bloggar jag varje dag nästa vecka kanske jag kommer ikapp! :)

Kommentarer
Postat av: anette andersson

Otroligt fin bild på direktören!

2011-07-17 @ 23:12:04
Postat av: Anna

Sv: klart du kan! =) Tack för senast! Kraam!

2011-07-19 @ 14:40:33
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0