Happee birthdaes!

Trött som få idag, trots att jag inte kom in på stures igår. Påpekade att jag är 32 år och inte direkt tvungen att släpa runt med mitt pass. (Ok, nej, det är inte särskilt tungt, men men nu hade jag glömt det hemma i alla fall.) Blev lite trött sådär när kärringen i dörren motiverade nekandet med att hon inte såg skillnad på mej och Emmy. Emmy, 22 år, insläppt. Fattar inte alls resonemanget. Fast beslutna att ändå fira syrrorna lite, drog vi till Mangiamo. Där vart det fritt fram i entrén, trots att medelåldern var betydligt högre än på stures. Lite mer min egen ålder, kanske. Kände mej fortfarande lite för ung, och kunde inte riktigt hitta tjusningen med discohitsen från 92. Drack ett par goda sura drinkar och ett par goda smirnoff ice, och var rätt nöjd med att åka därifrån när det väl stängde. Jag har ju sedan tidigare en policy att aldrig gå ut i Vårgårda, jag skall härmed även inkludera Alingsås i den, tror jag.
Hipp Hurra för mina fina systrar i alla fall, som fyllde 18 och 28!

Vilda, 17 och Engla, 19. (!?)


..och här även Emma, 27. (!?)


Emmy finast.


Crazy person! (Yes..äntligen var det jag som fick kalla henne det!)


Den nykläckta 18 åringen behövde inte heller visa leg på Mangiamo..


Fick supersnajsig frisyr av Emma. Eller som Embla skulle sagt: "Det är bara fjortisar som tar kort på sej själva i spegeln". Tja, det stämmer ju även bra in på ovan nämnda dörrvakts uppfattning om min ålder.

Embla blev också friserad av vår egen privatfrisör Emma.

Bloggar lite mer om Embla och hennes projekt snart!

Kommentarer
Postat av: anette andersson

Fina bilder på fina döttrar o barnbarn! <3 =)

2011-02-06 @ 21:31:16
Postat av: agnes roarrrr!

Men det är ju för att du är så helvetes fräsch! Och för att alingsåsarna är skeptiska mot utbölingar. OBS fick visa leg för att handla snus på ICA-maxi.

"Upprörd och kränkt 34-åring"

2011-02-06 @ 21:43:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0