VIKTIG INFO ang bokningar.

Efter lite övervägan har jag bestämt mej för att ändra på tillvägagångssättet för bokningar. Jag kommer att behålla grundtanken, alltså boka ett par månader i taget och sedan bokningsstopp. Men jag kommer att slopa bokningsdagen. Istället kommer jag att ta emot mejl ifrån ett utsatt datum, och själv ringa upp för att göra bokningen.
Till vissa av er som inte fick tid förra vändan sa jag att ny bokningsdag är 30 Juni. Detta gäller alltså INTE längre!

Istället tar jag emot mail från och med 1 Maj, och kunder som väntat innan kommer att få förtur. Detta gäller för perioden Juli-Augusti.

I mailet vill jag att ni inkluderar:

*Eran idé, så utförligt beskriven som möjligt.
*Eventuella förlagor, foton etc.
*Placering, var på kroppen, vilken sida.
*Foto på kroppsdelen
*Erat mobilnummer
*ev datum som du skulle föredra.
*när du skrev upp dej på listan/vilket nummer du hade
*Döp mailet till "Bokning Vilda"
Skicka till [email protected]


Jag kommer inte att svara på mailen, utan jag kommer att ringa upp för att boka datum. Blir du inte uppringd inom perioden, så får du maila på nytt inför nästa period. Datum för nästa mailperiod kommer att skrivas på bloggen, hemsidan och facebookgruppen.

Som sagt kommer kunder som väntat få förtur, men det går bra för helt nya kunder/projekt att skriva också. När den gamla listan väl är avverkad kommer jag att boka in kunder på två grunder: Vem som mailade först, och vem som har det mest inspirerande projektet. Igen; Får du ingen tid, så måste du upprepa proceduren inför nästa period, eftersom jag inte kommer ha möjlighet att gå tillbaka bland massa gamla mail. Hoppas att detta är klockrent nu!! :)

In other news..
Har äntligen blivit av med den sjukt tråkiga väggen längst ner i studion. Nu är den (enligt mej) hur fin som helst istället. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0