B-Boys minisvärd och Robban fegg kanskes näckros. Och lite till.

Lite uppdaterad information kring bokning och priser hos Vilda.

Jag kommer att ändra mitt system för hur jag tar mej an bokningar, med syfte att effektivisera min arbetstid. Tidigare har jag oftast bokat två kunder per dag, men jag upplever detta upplägget som stressigt, eftersom jag oftast måste hämta på dagis senast 17:00. Därför kommer jag från och med nu i så stor utsträckning som möjligt enast boka en kund om dagen. Fördelen för kunden blir mer tid och mer gjort per sittning, vilket per automatik kommer leda till en större utgift på ett bräde, men jag hoppas på överseende med detta.
Minimumtiden för en sittning blir 4 timmar, med priset 1000:- per timme som vanligt.
I Undantagsfall kommer jag boka halvdagssittningar, med en minimumtid på 2 timmar.
Då jag (inte så ofta) jobbar på drop-in kommer jag ha ett minimumpris på 1000:-

Lotta, Amy och Barry kommer ha kvar sitt minimumpris 500:-

..och så lite bilder då:


DJ Benny Baloos asfräcka dolk. Alternativt minisvärd.

Robbans sleeve växte lite. Skall knytas ihop lite, obviously.

Ett brev till en Mamma.

Och en blomkrusidull. Befintlig fjäril omarbetad.

Kommentarer
Postat av: zanna

fiiiint. längtar till mitt avslut=)

2010-09-28 @ 12:34:18
Postat av: Becca

skitfina tatueringar :)

2010-10-06 @ 16:59:25
URL: http://sakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0