Faces

Dagens första projekt var att gå på massage. Verkligen välbehövligt, och något jag borde göra oftare. Till den kategorin hör även träna, men undanflykten är väl att det är så jobbigt att pussla in i ett redan fullsketet schema. Måste väl hitta nån sorts rutin antar jag. Till kategorin "saker som jag inte borde göra lika ofta" hör te.x äta sjukligt många ostmackor. Det brukar bli ostmackor till frukost, lunch, och även middag om inte ungarna är hemma. Idag blev det miniyoughurt och nån sorts förhoppning på ett sundare liv, haha.
Dagens andra projekt, då, ett syskonporträtt, eller ja, två.



Svårt att fota, blev lite förvrängt av kroppens naturliga men förbannade o-platthet hur jag än gjorde, haha! Lyckades även med nån sorts oväntad snabbkommando-photoshop-effekt när jag skulle göra bakgrunden svart. Så det fick vara så.

Projekt nummer tre var en asgod broccoli/lila blomkålspaj. Viggo tyckte den var skitäcklig. Själv var jag rätt stolt att jag gjort en maträtt som tagit mer än en timme på en vardag. Händer inte jätteofta. Sojakorv is the shit, i alla fall enligt Viggo.


Fick hemleverans på hur många promarkers som helst häromdan. Lön för stämpeljobb, kan man säga. Schyssta som fan, blir snygga blends om man orkar jobba lite. Tydligen finns det nåt sätt att jobba med stompf och nåt medel (kom inte ihåg) för att få ännu bättre blends, borde gå en kurs, kanske.



Har även påbörjat ett nytt asläcker-vampyrbrud-projekt. Skall som vanligt bli sjukt kul att slutföra.


Jag fattar allvarligt inte vad det är för fel på mej, alternativt min kamera. Ena dagen blir det hur bra bilder som helst, nästa dag är det fullkomligt omöjligt, trots exakt samma inställningar. ( I exakt samma dagsljuslösa lokal) Wtf!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tja! vart har du köpt dina promarkers? Ha det bra //D

2010-10-22 @ 12:45:57
Postat av: vilda

Har fått dem. Men kolla INEX eller valfri scrapbookingbutik! :)

2010-10-23 @ 00:41:24
URL: http://vildaart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0