Biker Babe & Baby prayer


Idag hade jag egentligen inget att göra, kunden som bokat heldag fick förhinder. Men facebook funkar bra, luckan blev fylld och mer därtill. Först ut var denna dam på HD. (Tror jag det var) Pinuppor är verkligen ett av mina favvo-motiv. Denna gången ansträngde jag mej för att hålla igen lite, försöka hålla den basic och old school. Men jag kan ju som vanligt inte hejda mej, så lite, lite hintar av realism smög sej in. Blev nån sorts crossover som vanligt alltså! :D 2,40 nånting tog den att göra. Riktigt sugig bild, vet inte vad som hände med min kamera (nu igen!)


In emellan här gjorde jag en liten swirl på en trevlig dams ena boob. Bjuder inte på någon bild..(sorry!)

Sist för dagen och på övertid blev det en minnestatuering till. Har blivit några stycken det senaste känns det som. Denna var tillägnad en faster.



I övrigt har jag gottat mej åt mina nya fina inköp i supply-väg. Bl.a en rosa clip-cord och rosa gummiband på maskinerna. Hade ingen aning om att man var tvungen att ha det, men så var det.

Kommentarer
Postat av: Agnes R

Du vet att det finns rosa gaffatejp va?

Appropå must-haves...

2010-09-09 @ 23:00:53
URL: http://vanavoordning.blogspot.com
Postat av: Tobias Borg

Hänt grejer sedan jag var innte och tittade. Snygg skit som vanligt. Blev lite ledsen över att jag inte fick se tuttar dock, men jag har sådana man-boobs nu att jag i stort sett kan runka till min spegelbild.



Tack ändå!

2010-09-10 @ 09:39:24
URL: http://proeliumcanis.wordpress.com/
Postat av: Kristian

Tack än en gång. sjukt nöjd med bruden på hojen (och ja det är en HD) ;) får ta en bättre bild på den nästa gång.

2010-09-10 @ 11:58:49
Postat av: Vilda

Agnes: Skall skaffa dir!



Tobbe: Haha, göt för dej! Och tack.



Kristian: You´re happy, i´m happy!



2010-09-10 @ 22:05:56
URL: http://vildaart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0