Lillebror!


Den här finfina lillebrorsan fick Pappa på ryggen idag. Alltså min lillebrorsa, inte pappas :/
Vet inte riktigt hur lång tid den tog, runt 4 timmar tror jag. Monochrome is the shit i alla fall. Tänker ALDRIG mer göra ett porträtt i black n' grey. Sorry folks!


Niklas nostalgitripp till barndomens "landet" blev färdig häromdagen. Lite ovanligt med fenixar på lantställen, men detta var ett mycket speciellt sådant ;)


En uppdatering av en tatuering jag gjorde på Tommy för några år sedan. Då var den i Black n grey med lila rosor. Blev finare nu.. Joxet vid sidorna är helt nya.

Kommentarer
Postat av: Jimmy Jacobsson

Niklas tatuering blev grym!

Fint flow och den ser berättande ut, det märks att det finns en tanke bakom de olika elementen.

Inte utan att man blir sugen, men tänker inte göra någon innan jag är helt hundra på vad jag vill ha.

2010-10-21 @ 22:07:15
URL: http://jimmyjacobsson.se
Postat av: Felicia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 01:56:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0