En uggla asså!

Idag fick Benny sej en spontantatuering. Blev klar för dagen lite tidigare än beräknat med den bokade kunden.
Historien bakom den här tatueringen börjar med att jag har ett gosedjur i studion som ser jätteelakt ut. Det heter Emmy för att Emmy är ju jätteelak. Vida känd fakta.
En dag när jag varit i Göteborg och lasertorterat min arm, mötte jag Benny på tåget. Hade även vart på Lagerhaus och införskaffat en stor och rätt skäggig goseuggla, som passande nog då fick heta Benny. Ja, Benny har skägg.

Igår tatuerades ju min fot, och då bestämde jag att Benny också måste tatuera sin fot, inte mer än rätt för det gör ju skitont. Motivet var ju givet, Benny-ugglan. Idag gavs alltså tillfälle och jag passade på att bestämma att ugglan var tvungen att ha monokel, pipa och käpp. Den blev rätt fin faktiskt. Tog drygt två timmar och verkade inte göra särskilt ont alls. Fan också! ;)

"En uggla asså" var Viggos kommentar när han såg den. Viggos kommentar till min fågel var "En gubb-fågel!"

Nu har vi bestämt att alla måste ha en stor tatuering på foten. Och ingen får bestämma vad. Haha..

Och så en färdigläkt idag också:

Kommentarer
Postat av: Tobias Borg

Av alla inte fullt så allvarliga idiotsaker jag har skrivit på facebook så..



Jaja, är väl dags för mig att tatuera ovansida fot också. Har man under kan man lika gärna ha över, som man brukar säga.

2010-10-12 @ 18:57:29
Postat av: Vilda

Tobbe, hett tips: Testa att skriva snälla saker på fb ett tag ;)

2010-10-12 @ 22:52:31
URL: http://vildaart.com
Postat av: Engla

Å va fin Benny e, å Ugglan e oxå tjusig ;)

Ska bli spännande å se va de blir på min fot hehe ;)

2010-10-13 @ 08:40:37
Postat av: Puck

Embla är underbar:) en föreställning värd inträde :)

Ängeln här ovan vill vi gärna ha....pleeeeeeeeeeees



kramar

2010-11-16 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0