Ärtkuken

Jävlar vilken mördardag.. Är inne på min 16:e timma på jobbet. På dessa timmar har jag lyckats klämma in 8,5 timmars effektiv arbetstid. Undrar lite vart resten av tiden tar vägen!?

Först körde jag 4, 20 på Emmas backpiece. Sen var jag lite trött på att skugga kan jag säga.. men framåt gick det och nästa gång blir det att götta sej i färg då tranan skall köras.


Efter det tvingade jag syrran att tatuera foten i fyra och en halv timma. Haha. Fast snygg blev hon.

Lite avundsjuk faktiskt. Mest på hennes grymma nagel.
Nu är jag fan trött.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Underbar. Nästan en sådan jag har tänkt mig på överarmen som går ner på underarmen med fjädrarna. Fast inte riktigt i dom färgerna.

2010-10-30 @ 13:14:31
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0