Piggy Umbrella

Roller derby bruden Frida fick en roller derby brud på vaden idag. Som har en roller derby brud på vaden, som har en roller derby brud på vaden..

Mad Fist!

Helgen som gick spenderades i Stockholm igen, på kurs i "Bloodbourne pathogens" med David Vidra. Många intressenta och lärorika grejer. Hann även med en invigningsfest hos Porky Royale, f.d Art by Fafnir. Inklusive god dricka, gott sällskap och tatueringsbyte. Aniela fick som utlovat sin Damp-pippi.

Typiskt o-gött i armhålan..

Själv fick jag en gris med paraply vid knät av Peter.

Helt överkomligt faktiskt, fast med lite draghjälp av Bactine.


Aniela gjorde denna störda tupp på Emil.
Peter blev i sin tur tatuerad av Emil, men jag fick aldrig nån bild på det mästerverket.




Lyckades med bedriften att missa tåget hem, men lyckades som tur var tjöta mej på nästa utan att behöva betala en biljett till. Första klass, dessutom, helt for free. I första klass får man gratis kaffe och små vita dammsugare. Det ni.


Ett av förra veckans jobb. Hade jääävligt gärna knött i lite mer färg i den här, men kunden har ju tyvärr alltid rätt, även när de har fel, haha..

..och så en läkt (förutom lite touch-up på hjärtat) på samma kund.


Blev klar med detta lilla projektet med. Siffrorna hade kunden sedan tidigare.


Ledsen tös..


..och så ett litet instick här som inte är jobbrelaterat.. (nej, precis, orkar inte göra separata inlägg denna gången heller) Min grymma Embla knep fjärde plats i sin senaste tävling. Trots att hon dratta på ändan litegranna.

Yeeeaaaah! (positionen här heter "leverens", fast jag gissar att fingergesterna är smått okonventionella)


Söta Embla XD


Så var vi inne på förrförra veckan nu då. Magnus sleeve fick ett tillskott av denna tjusiga pipa. En liten påminnelse om att han borde vara lite bossigare, haha. Behöver nog en sån tatuering själv, faktiskt.


Vad är det med mina ungar?


Sittning tre på Emmas ryggtavla.


Har tvingat Pappa att göra om alla porträtt från Black n grey till monochrome. Så när han trodde att han var klar med tre stycken var han tillbaka på ruta ett, haha.. Det fjärde, som jag bloggade för ett tag sedan blev monochrome på en gång. Så återstår alltså två till att göra om, och tre nya. Och sen nån sorts bakgrund. Yay!


Här är då håret som orsakade mitt rosa badrum. Och med det får det fan vara nog. Hajj så länge!

Kommentarer
Postat av: Eja

Fan Embla asså, sicken cool tjej:)

2010-11-30 @ 03:30:04
Postat av: Agnes R

Varför paraplygris? Är det paraplygrisens år i Kina?

2010-11-30 @ 08:37:58
Postat av: Engla

Haha paraplygris!

Guu va Embla e duktig och otrolig fin i sitt rosa hår XD

Emmas birdie på ryggen blev sjukt fiin, lite avis, har ju en ärtkuk på foten iaf ;)

Å Viggo, va ska man säga om honom hehe, ser för knas/söt ut :)

2010-11-30 @ 09:05:20
Postat av: Magnus

Mamma! Det är en pojke här å han heter fhillp!

2010-12-01 @ 21:29:22
Postat av: Anna

Kikar på dina helt amazing konstverk..=)!

Filar också lite på en önskedesign till min rygg... ..gillar ju din "whimsical/Odd" stil som faan.

Kommer du möjligtvis vara på Tattoo Meltdown Trollhättan?

Härliga bilder på Toksöt dotter med skön busglimt i ögat =).

2010-12-14 @ 14:40:53
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: vilda

Anna: Inget meltdown i år för min del, vågar inte fråga.. :/ Men maila gärna lite idéer.. såå långt bort är jag ju inte!

2010-12-16 @ 22:53:51
URL: http://vildaart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0