Arty Party

Då var man uppackad och återinstallerad i vardagen igen, efter en sjukt grym helg i Norrahammar på Female Tattoo and Art Exhibition.
Härlig stämning och grymma tatuerare!


Bästa båsgrannen Aniela "Fru Duva" från Flash Fighters i Stockholm.


Malin/Heartbreak Tattoo, Kajsa/Red Rose Tattoo


Elin/Tattoo World Höör, Menace/Offbeat Ink
Kari - Memento Tattoo
Ida- Eaststreet tattoo
Klara- Swahilibobs
Felicia och Marika - Buzzstop 28

(Dåliga bilder här, skyller på syrran!)

Lite knäckande är det att kolla igenom portfolios av tatuerare som bara hållt på i två år, och så är de hur grymma som helst! Får en verkligen taggad på att lägga in femte växeln.

Förutom Tatuerare fanns det suppliers, piercare och traders på plats såklart. Är sjukt imponerad av Sinners and Saviours, spenderade en och annan krona där..

Smyckesmakaren Anna frånvarande på bilden, men här är i alla fall hennes trevliga helper!


Myself in action första dagen, Thomas uthärdade 5 timmar på sin nya Victoria Frances. Blev inte helt klara, men den galningen valde att köra två och en halv timma till dagen efter. Jeflar säger jag bara, tufft jobbat!


Spexiga grabbar från East Street Piercing

Efter en lång, rolig dag blev det en after-work drink med Syrran och Aniela. Sen två till. Och ett par hot shots.. och..


Andra dagen glömde jag kameran på hotellet, typiskt dåligt. Gjorde klart Zannas porträtt på Theo, bild från hennes telefon.

Och, som sagt, gjorde klart Thomas Vampyr. Fick ingen bild på den, lägger upp när jag fått fotat den läkt.

Alla pristagare i "Best of Show"
Thomas fick efter 7,5 timmars pina i alla fall äran att kamma hem första pris med sin rygg! Han fick även en bucklig liten glasflaska. Jag med. Fin på sitt lilla vis!
(Bilder lånade av Petra Daronius)


Och sen efterfest, yay!

Syrran spottar inte i glaset!

Snygga Aniela ;)

Nina, Malin och Engla

Menace och Elin

Kajsa och Galning.. haha

The Rock n' Roll and Glamadoll Sandra

Vissa pallade fortsätta efterfesten på hotellet, andra nöjde sej med falafel. Tro det eller ej så kom vi upp kl åtta på morgonen dagen efter. Kanske mest tack vare den extra timmen vi benådades med.
Som jag sa, grym helg! Tack som faaan, Madicken!

Kommentarer
Postat av: Anette Andersson

Grattis till 1:a priset!



Du är bäst! Och jag är såå stolt! =)))

2010-11-01 @ 23:06:02
Postat av: Tobias Borg

Så mycket bläck och brudar. fniss Finns inget hetare än bläck på en brud! stånd



Du var jävligt snygg i det där röda btw. Grattis till bucklan.

2010-11-02 @ 05:29:31
Postat av: Agnes R

Jag håller med förgående talare minus det där med stånd. För övrigt behöver jag köpa allt från sinners & saviours, jag känner det. Grattis till fina priset men du såg inte helt bekväm ut på scenen. Kanske träna Wiggo till prismottagare?

2010-11-03 @ 20:48:47
URL: http://vanavoordning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0