Saiai no hito

Började ett nytt roligt projekt idag på Markus.

Större delen av sittningen gick åt till att rita upp motivet på armen. Tror det blev ca 1-1,5 timmes tatuerande.

Två styck små arabiska texter efter lunch. Tog ungefär tre gånger så lång tid att planera och placera än att tatuera. Så kan det vara ibland. Tålamod! :)


Och en härlig liten old school som avslutning på dagen!


Är inte alls vän med min gamla vapendragare till Pentax. Fan vilka sugiga bilder den tar. Eller jag tar med den, antar jag. Vet inte om jag plötsligt glömt bort hur man gör, eller om det är nåt fel på den? Så fort jag vinner på Lotto alternativt lyckas spara ihop 5000 spänn tänker jag köpa en sån här:

I morgon är Viggos stora dag, lite tråkigt att jag bara kommer träffa honom på morgonen, sedan drar han till Pappa över helgen. En fördel för kottar med "moderna" familjer: Dubbla födelsedagskalas och dubbla pakethögar..
Får se till att inte försova mej i morgon så att han kan få frukost på sängen och lite morgonmys. (Affirmerar: Jag-kommer-inte försova-mej..jag-kommer inte-försova-mej..)

Och till sist en glad nyhet:
**Drop-in varje Lördag framöver!**
Lotta är i studion alla Lördagar och kör drop-in. Återkommer om exakta tider. Kan även finnas möjlighet till drop-in på ons, tors och fre eftermiddagar från kl 17, så passa på nu alla ni som inte vill ta ledigt från jobbet! ;)

Kommentarer
Postat av: Trecy

Nice som vanligt Vilda.

2010-05-08 @ 03:35:11
Postat av: Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Tjena! =)

Allt bra? :P



Jag har tävling på min blogg om 2 parfymer!

Var med du med! :D



Här är länken till tävlingen:

http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-08 @ 04:45:40
URL: http://tobbees.com
Postat av: jeppeirl

Riktigt fett. Hoppas slutresultatet blir riktigt fläskigt. Ha en trevligt dag i regnet.

2010-05-08 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0