Hajmigej

Ok, nu blev det så igen. Sorry. Här följer de senaste dagarnas jobb. Först ut Alex, som fick sin haj färdig. Påbörjade ett ankare och lite blommor. To be continued..


En liten touch-up på en Förjätmigej.

Stinas hundar

Stinas son och en gammal blomma signerad någon annan.

Thomas son. Ja, samma barn. Bra gissat!

Och en Åsk-mus. Även denna på Thomas, men tillverkad 99. En av de första tatueringarna jag nånsin gjorde, haha!

Jonas Vegasarm fullbordad. Eller, det blir väl en underarm på temat framöver med, tror jag.


Har några bilder på mobilen med, men orkar inte ta det nu.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Här står inget om hur lång kuk hajen har.. Jag som trodde jag skulle lära mig något! Men vet du vad en Dingo är?

2010-05-26 @ 22:11:28
Postat av: agnes haj

Nä å inte blev jag mycket klokare av att googla haj+penis.

2010-05-26 @ 23:00:59
Postat av: Anette Andersson

Otroligt vackra guldtackor! =)

2010-05-28 @ 13:10:09
Postat av: Engla

Haha blev oxå lockad av enorm penis ;P

Alex blev mkt tjusig btw :)

2010-05-30 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0