Blixtar och dunder, magiska under.

Jävlar vilket ösregn säger jag bara. Regnade in ca 5 liter vatten i hallen på jobbet. Blir till att ringa hyresvärden imorgon och gnälla. I övrigt har följande hänt idag:

Jonas ben. Kommer bli tufft. Tatuerade hans fru Marre med, bilder kommer efter nästa sittning.

Blev lite spontan övertid med Mustaschmannen.


Efter lite gnäll om att jag var tvungen att använda bländare 19 för att kunna fota med blixt, gick Tobbe igenom menyerna på min kamera och ställde ner blixtstyrkan. Helt plötsligt gick det att ta bilder med schysst ljus med bländare 4. Hatar inte min kamera lika mycket alls nu. Kanske inte ens behöver en ny. Inte akut i alla fall. Tack Tobbe!
Ja, just det, fortsatte lite på hans tatuering med:

Helt oredigerade bilder! Wohoo!


Jag hjärtar bakgrundsoskärpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0