Viggos blåbärstårta etc

Har varit internetlös hela helgen. Känns helt handikappat. Antagligen ett dåligt tecken. (Kom att tänka på Jättestora pistolers inlägg om ämnet.) Har facebookat i typ två timmar nu, för att gottgöra, haha. Viggo sover, Toffe jobbar och Embla är hos Daddy. Inte en käft hemma som kan störa sej på mitt datanörderi. Man skall vara glad för de små sakerna i livet!
Idag är det även exakt ett år sedan jag gav upp singellivet. Firar med en godispåse i min ensamhet. Haha, igen.
Helgen har istället varit fylld med städ, kalas och barnklädesparty. Dyrt som fan. Fattar inte hur säljarna lyckas övertala en att ha träff. "Köp fika för 300 spänn så får du 150 spänn i rabatt på en t-shirt." Känner mej lagom smart. Jag är även den som gick på niten att köpa toapapper för flera tusen, men det är en annan historia. Det bästa med denna helgen var i alla fall Viggos kalas. Hela familjen, och det är ett gäng, minus en magsjuk James Fjunboll. Viggo "bakade" tårta och håvade in presenter.


Viggos fina tårta med fyra ljus
och femtio sverigeflaggor som han
fick stjäla av femtio nazister.. eller?

(Nej, de gick faktiskt att köpa på ica, tro't eller ej!)

Håret inte lika välvårdat som outfiten..

Blåbär och choklad, nom nom.

Innan kaoset bröt ut.

Lillebror Ikkad, svåger Axelander och fru K. Gråhaka.

Idag ville Viggo leka med sin nya bästis igen.
-Jag lillar leka med Han!
-Vem, Casper?
-Jaaa! Han Casper lillar jag.
Viggo är rolig.

Kommentarer
Postat av: Agnes R

Jaaa-nytt inlägg, nu är mitt liv inte längre tomt o innehållslöst. Tur att jag slutat kolla på tv och nu bara gör viktiga saker med min fritid. :D

2010-05-17 @ 22:48:58
Postat av: vilda

Haha, internet är fan asnyttigt. Love it.

2010-05-17 @ 22:56:25
Postat av: Anette Andersson

Kan intyga att tårtan var supergod! =D

2010-05-18 @ 07:12:39
Postat av: Tobias Borg

Var hemma hos dig i går. Du var inte hemma. Ringde dig i går. Du svarade inte. Väntade. Du ringde inte upp.

2010-05-18 @ 07:22:13
URL: http://tobiasborg.se
Postat av: vilda

Tobbe: Rätt så typiskt mej, alltså. Vad gör du på Torsdag? Vill du snacka lite tatuering med AT? Puss

2010-05-18 @ 16:30:21
Postat av: Tobias Borg

Ja och ja. Hade varit kul. =)

2010-05-18 @ 19:50:57
URL: http://tobiasborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0