Bellypiece and more

Fredagen blev en oförskämt kort dag. Effektiv tid ca 30 minuter..
Resultat:

..Och en 6 år gammal skapelse..


Idag gjorde jag ett "släktträd" som jag skissade upp för vad som känns som en evighet sedan..
Drygt en och en halv timmes arbete.

..och Chrilles mage blev färdigtorterad på ca 2 timmar.


Lyssnade på Hoffmaestro idag igen. Sa till Chrille (som gillar bandet som fan):
-Du kommer att hata Hoffmaestro efter det här!
-Nej, jag kommer att hata dej.
Klockrent. Som tur var höll sej Oskar borta idag. Vad fan jag snackar om? -Jo,

ps,
Hjälp mej att få gratis Spotify Premium, genom att själv skaffa gratis Spotify Premium!
tack!

Kommentarer
Postat av: Barry

Sepultura är ju cool... gött dä!

2010-05-18 @ 21:49:19
Postat av: Karin

Vilken fin hemsida du har (lär denis;))! Och schysst med gratis premium, jag är på!

Kom med och hejja på Emblas Lilla Göteborgsvarv på söndag, hon tyckte vi var för få förra året (och jag med eftersom vi fick springa som galningar för att kunna vara med i början och slutet av varvet) :)

2010-05-19 @ 13:29:20
Postat av: vilda

Tack! Ja, det får man väl ta och göra. Hon har faktiskt inte frågat själv! Ses så.

2010-05-19 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0