Tangerine, Wienerkam..


Erika igår. Good vs Evil..
Den jäveln är i London nu.. lite avundsjuk!


En liten bit till på Maries projekt.


2 timmars färgläggande och Oskars elefant blev färdig.

Som vanligt fick jag göra lite som jag ville. Det tycker jag är sköj!

Röd dag idag då. Något som jag inte riktigt tog med i beräkningen när jag bokade in dagens jobb. Toffe fick ställa upp och vara lekfarbror åt Viggo. De åkte till Borås och badade. Nöjd Viggo. Efter jobbet drog vi till Göteborg och lämnade Ville hos Pappa. Sen hängde jag på klubben medans Toffe tränade. Lite sugen blir man! Hoppas att mitt "barnschema" passar bättre med träningstiderna nästa termin. Tog lite kort.




Toffe & Johan, Robin & Dennis.
Och Toffes fula sol som jag bestämt att han skall lasra bort, haha..
(Han har även bestämt att i så fall skall jag lasra bort min fula drake. Deal.)

Orange, Gräddmunk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0