Rosary, Hoffmaestro & Steget

Visste att jag skulle glömma mitt SD-kort hemma om jag inte stoppade det i väskan direkt, efter att jag laddat upp bilder igår. Ändå gjorde jag det inte, och givetvis glömde jag det i morse. (Blev de meningarna lite svamliga eller?) Därför fick det bli skräp-foton med mobilen idag. Visserligen tycker jag att min Pentax tar skräpfoton också. (Ja, det är väl antagligen fotografens fel, jag vet) Började dagen med ett radband/fotlänk och ett litet hjärta.


Invigde mina nya glasögon idag. Känns ovant, men funkade bra att jobba med. Blir lite skevt när man skall kolla upp på något som är längre bort bara. Får kika över kanten som värsta tanten (unintentional rhyme!) haha..

Vilda-Bella sekreterare.

Min älskade syster och shoppie!

Eftermiddagen ägnade jag åt att rita stämplar, lyssna på Hoffmaestro, rita förlaga åt Becca, lyssna på Hoffmaestro och lyssna på Hoffmaestro. Att jag inte har upptäckt detta fantastiska band innan är ett mysterium!
Jag är kär i denna låten:

Är kär i alla i hela bandet. (11 pers, haha) Kommer att ägna närmsta månaden åt att tok-lyssna-sönder "the storm" gissar jag.

På tal om musik så släpper en gammal kompis skiva imorgon. Steget, mycket bra!
Kolla in:

Kommentarer
Postat av: Agnes R

Glasögon är sjukt foxy.

2010-05-11 @ 22:34:03
Postat av: Puck

Men hallååååååå eller....varför kan inte jag bli så snygg i glasögon???

Det är bara att gratulera ...

kramar från ödlan med glasögon

2010-05-14 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0