Min älskling är bäst!

Har varit mycket i helgen, och därav inte så mycket bloggande. I Lördags var vi i Göteborg typ hela dagen, Toffe gjorde debut i shootfighting, sjukt spännande! Gjorde en grym insats och vann på TKO.

Rätt så glad Toffe




Efteråt firade vi storslaget med en burgare på Max.. haha..
Min kära bror ikkad fyllde 26 i Fredags och syrrans grabb Axelander fyllde 23 förra Söndagen så på kvällen blev det lite fest hemma hos syrran. Kom väl hem vid tresnåret, och trodde att vi skulle kunna hålla oss vakna för att spana på UFC vid fyra. Drog ner madrassen framför TVn. Stenslocknade. Vaknade till lagom för att se slutet av matchen mellan Shogun och Machida. Har ansträngt mej för att inte spoila för Toffe hela dagen.
Ska kolla så fort jag bloggat klart. Idag har vi mest mått som vi förtjänat och slappat framför burken. Viggo kom hem vid fem, så har varit ute och testat nya cykeln. Han kommer lära sej fort! Jag var helt utmattad efter att ha sprungit bredvid honom i fem minuter eller nåt..

Tänkte göra ett inlägg till med bilder på jobb från i Torsdag och Fredags, men datorn är så fruktansvärt seg idag, så jag orkar/hinner inte. Får se om det blir foto-bombning på bloggen imorgon.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Agnes R

Tant Agnes o tant Marina gjorde samma grej efter min inflyttningsfest. Skulle kolla på Män som hatar kvinnor kl 02.00. Gick sådär, men det var ett bra försök.

2010-05-10 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0