Idag är ingen vanlig dag II

Väckte Viggo med fördelsedagssång och frukost på sängen i morse, (Affirmationen funkade, försov mej inte!) snigeltoast och risifrutti. Tyvärr är Viggo lika morgontrött som jag, så han blev sur och började grina. Som tur var såg han pakethögen och bestämde sej för att vara glad och vaken. En vanlig kommentar från honom på morgonen: (försetäll er en astrött liten pöjkröst) -Jag måste vila lite till.. Hur som helst, cykelpinaler och kläder blev det. Och lite pennor och bubblor. Och tillsist en cykel, då. Han ville cykla med en gång, men han får vänta ända tills på Måndag efter dagis. Får se hur det går utan stödhjul. Viggo har flyttat in i Emblas rum, btw. De kollade på ett barnprogram där en storebror och en lillasyster delade rum, blev inspirerade och ordnade med flytt. Nu är det bara ett gäng dammråttor och några kalsonger kvar där Viggos säng stod. Ser lite öde ut i hans rum. Antar att han kommer flytta tillbaka snart, eller att Embla kommer tröttna och kicka ut honom. Glömde kameran på jobbet så Toffe fotade med sin mobil. Min mobil har mycket bättre kamera, men den glömde jag tyvärr också på jobbet. Ja, ja.. jag försov mej inte i alla fall.

Vill inte vakna!

Helt överlycklig, men har inte en aning om vad man skall ha dem till..

Snyggaste mössan!

Idag fortsatte jag på Elin och Andrea's armar, men jag glömde kameran på jobbet igen, så bilder kommer i morgon.

Har varit på familjekväll på fritids. Har gått balansgång, hoppat hopprep och balanserat potatis. Hade jag vetat vad som väntade hade jag kanske inte tagit de högsta klackarna idag.. Men vårat lag kom först i ungarnas tävling ändå, kom hem med en guldmedalj! Lyckades även svara rätt på frågan "Hur gammal var Elvis när han dog?" (42).

Kikade in på Stämpelbloggen, sanslöst, en helt ny blogg och ändå typ 40 kommentarer per inlägg. Kanske borde ha "blogcandy" här med, så kanske jag också får 40 kommentarer per inlägg, haha.. Blev i alla fall lite inspirerad av alla snälla kommentarer och ritade fem nya stämpelmotiv. Så om du läser detta, Puck, så finns det ett gäng att hämta.

I morgon blir det karatelång dag för att kompensera optikerbesöket tidigare i veckan. Hoppas verkligen att skallebanken jag dras med nu ger sej, annars vet jag inte om jag pallar!


Hittade denna tjusiga baken, jag menar bilden i Toffes mobil. Gissa vems brallor jag valt att förstöra med sprejfärg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja...Puck läser faktiskt din blogg och är så tacksam för de nya fina motiven...men låt dig inte stoppas....vi släpper hur många som helst....vi har faktiskt en liten specialare till dig nästa gång vi syns....

Kramar i massor

2010-06-11 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0