Duckie Tarantula

Har varit Onsdag hela dagen idag i min hjärna. Sa till Viggo i morse att han fyller år i morgon. Fast han fyller år på Torsdag. Stackarn. Hoppas att han har glömt, annars blir han nog lite förvånad över att ingen kommer och sjunger och ger honom paket.
Hade tid hos optikern idag, såg hur grymt som helst på långt håll, men inte lika bra på nära. Så, brillor får det bli. Var fan asjobbigt att välja bågar, och inte ett enda litet smakråd hade jag med mej. Tror fan jag valde de fulaste de hade. Typiskt mej.
Födelsedagsshoppade till Viggo. Fredrik har fått i uppdrag att bygga en ny fin cykel med delar från ett antal gamla, så jag fixade lite cykelaccesoarer, såsom hjälm, lås, blinkande pluppar till ventilerna och så.
Kalas blir det nästa helg, den 15:e, jag hoppas att min kära familj läser min blogg nu, så slipper jag ringa och bjuda er :P
En liten spindel blev det på eftermiddagen på Thomas.

Vet inte varför jag glömde lägga upp denna igår, men det blev i alla fall början på ett par änder på Ebba.




Mina fina, fina kottar som ni bara inte kan få nog av , eller hur! :P

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0