Bearcrow

För en gångs skull var jag på jobbet i tid när Björn skulle komma, vilket var första gången tror jag.. Idag lade jag sista handen vid hans sleeves + chestplates projekt, till hans stora glädje! Tror att det var ca 2,5 år sedan vi började..

Såhär glad blev han alltså..



Tribaljoxarna hade han sedan tidigare.

På lunchen gick vi förbi lokalen igen, mattläggaren var i full färd med att lägga in vårat nya snygga golv!
Hämtade ut tapeten till väntavdelningen, vad tycks?


Kråkor och gammalt träd på eftermiddagen. Skall till smokey-windy (eller smokey willy som Barry tyckte att jag sa..) bakgrund och lite virvlande löv senare.



I morgon är det studiedag, dvs jag är tvångsledig! Skall bli skönt faktiskt. Blir nog till att fixa lite uppdrag jag har åt Emblans konståkningsklubb.



Kommentarer
Postat av: Toffe

Haha, smokey willy är bra skit!!!

2010-03-08 @ 23:13:04
Postat av: Tobbe Blogg

Du fick lite ordning på det till slut. :)

2010-03-10 @ 20:49:17
URL: http://www.tobiasborg.se/
Postat av: Therése

Oh, vilken snygg tapet!

2010-03-11 @ 18:31:03
URL: http://tess.zoomin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0