*¤*¤**Disco**¤*¤* / Elefantk*k

Så, då var födelsedagshetsen avklarad. Dottern har avverkat både disco och kalas. Det senare alldeles nyss. Håvat in massa fina presenter och lite cash med. Discot blev lyckat som fan, mest tack vare Ejas fantastiska ljus-insats och Jespers talang i DJ-båset. Tack så hemskt mycket! Och tack till alla som hjälpt till att blåsa ballonger, städa och k-tchunka upp tyg på väggarna.

Tobbe var där en sväng med kameran och tog säkert mycket snyggare bilder än vad jag lyckades med.

Mer disco!

Och tack så mycket också till Emma med crew som stod för förstklassig underhållning!

Glömde nästan att tacka min kära far för godisbidraget. 10000 krokofanter skapade viss hysteri bland kidsen kan jag garantera.

 


Eja och Malva hängde kvar efter discot, vi käkade lite pizza och bytte Indienbilder. Embla sa något om att hon var lite sne på att hon skulle missa all snö när vi var i Indien. Jag skulle gissa på att hon är ungefär lika less på snön som jag är nu.. Man längtar tillbaka:

 

Första dagen i Agonda, Goa.. Paradis!

Happy days!

Fina elefanten Linbabo.

Tokrolig Ryska(?) med smärre problem att förutse självklarheter...

 

..och sist men inte minst:

Härligt med lite humor på (väldigt) låg nivå såhär på kvällskvisten!

 


För att övergå till något lite mer tatueringsrelaterat så har ovan nämnda Tobbe skrivit ett par inlägg som berör ämnet, varav det ena verkligen tänkvärt. Kolla detta och detta inlägget hos Tobbe Blogg. Intresserar du dej även för foto, (låg) humor och tänkvärda oegentligheter och angelägenheter så passa på att läsa även resten av bloggen!

 

Ny arbetsvecka med start i morgon equals intressantare läsning för den tatueringsintresserade läsaren.

 


Kommentarer
Postat av: Eja

Haha, gött att du fick in lite Indien-snusk i bloggen också!

2010-03-08 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0