Wings and brows


Började dagen med att lägga ett nytt lager kontraster på Evelinas trollsländeälva.

Fortsatte med Carinas fenix efter lunch. Körde 1,5 timmar och har ungefär lika mycket kvar innan det är klart.

Carina var väldigt angelägen om att skaffa ett par nya ögonbryn, nämligen. Detta var mina andra par ögonbryn, tidigare har jag alltid tackat nej till såna här jobb, men efter att ha sett hur "riktiga" kosmetiska tatuerare utför sina jobb, (blåaktiga jävla streck, ojämnt och utanför.. Viggo skulle kunna göra ett bättre jobb med en kulspetspenna!) har jag ändrat mej. Kan jag göra det mycket bättre än de som utger sej för att vara professionella så varför inte.

Glömde såklart att ta ett kort på hennes ögonbryn innan förvandlingen. Har nog nåt foto nånstans, men pallar inte leta just nu. Får göra ett nytt ögonbrynsinlägg nån dag, så kan ni få se hur Pucks blev också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0