Finland är typ som högstadiet.

Idag kom Cissi ända från Finland för att fortsätta på sin tatuering. Hon hade absolut INGA andra ärenden i Sverige, utan kom alltså ENBART för att tatuera sej hos mej. Eller?
Jag började tatuera Cissi för massa år sedan i Alinge. Idag knöt vi samman hennes ornamental/tribal som sträcker sej från foten, runt litegrann och upp i nacken. Biten i ryggslutet har hon gjort på City Tattoo, så den skall jag inte ta åt mej äran för.
Utöver tribalandet så fick hon lite snöflingor på benet med. Lite Pix:


Idag har jag lärt mej två saker:
  • Finland är typ som högstadiet.
  • Det är lättare att be om förlåtelse efteråt än att be om lov innan.

Kommentarer
Postat av: agnes r

I finland skolkar man från jympan o tjyvröker?

2010-03-31 @ 18:27:54
Postat av: vilda

haha, jag har aldrig varit i Finland, men så måste det ju absolut vara!

2010-03-31 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0