Bad ass chicks

Fortsatte med Christians filmprojekt idag. Lite mer pill och rätt mycket bakgrund för att knyta ihop och sen är vi i hamn. Mer bilder om nån månad.



Någon filmnörd som känner igen karaktärerna?

Lite nya siffror på Tobias tvillingtatuering.



Nu blir det häng med grabben och Bröllopsfotografen. Har velat se den sen jag såg trailern på bio för evigheter sen, men det har liksom inte blivit av. Har grymt höga förväntningar, eftersom Smala Sussie är en av mina favoritfilmer alla kategorier.

Så sjukt mycket härliga one-liners! Fan vad smart du är! Tack Gerd!
Det är bara krabba, bry dej inte om det... och va fan gör din söön då?
Det går inte fort här på landet, jag har rökt i tio år och jag har fan inte märkt nåt!
Åh göt!




Kommentarer
Postat av: Kalle Balik

Vilka är dessa kvinnor? Hon med geväret såg riktigt cool ut. Det är synd att foton nästan aldrig gör tatueringar rättvisa.

2010-03-25 @ 15:27:05
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Blir ju inte bättre av att Vilda är en helt värdelös fotograf.



mvh

Henrik (någons mamma)

2010-03-25 @ 16:39:01
URL: http://www.tobiasborg.se
Postat av: Vilda

Hon med geväret är en karaktär ur en svensk gammal rape-revengefilm som heter Thriller-en grym film. Övriga chicks är Ilsa-Harem keeper of the oil sheiks, Black Emanuelle, Pussycat och nån japanska som hette bloody snow white eller nåt liknande. Det är fan svinsvårt att fota nygjorda tatueringar. I övrigt är jag en grym fotograf!

2010-03-25 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0