Japansk Gotlänning

Härlig dag idag. Solsken och glada barn, mycket bra början på dagen. Bra fortsättning blev det när vi fick besök av Jim, dags att göra klart hans Japanska halvsleeve som vi drog linjer på för ca en månad sen. 2,5 timmar fick han lida!

För något år sedan eller så fick han med sig detta Gotlandskollage hem!


Eftermiddagsprojektet får ni läsa om senare, datorn är så seeg här så det finns inte, tog nästan en timme att ladda upp dessa bilderna! Får formatera om hårddisken eller nåt. Eller ringa en Data-bror. Bloggar mer hemma ikväll!


Kommentarer
Postat av: Jim Boström

Tack Vilda! för att du gör så fina jobb!

Mina "koiar" blir kanon när det läkt,jag är jätteglad att jag hittade till dig.

Kommer förbi och visar upp mig när det läkt.

Och ska då göra mig oskyldig! Hej!

2010-03-03 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0