We are many of the same frequency

Idag var Ebba här, fixade till lite linjer på hennes old schoolish armar, och varelsen på hennes rygg fick lite färg och nya skuggor. Måste varit fem-sex år sedan vi gjorde den. Som vanligt blev det massa trevligt snack, avhandlade ämnen som barn, dreads och musik. Nu har ju Ebba inga barn (än), men hon har massa dreads och musik. Allt som allt en mycket bra start på dagen!



(klicka för större bilder)
Här är då (nästan) hela samlingen. Allt utom snurran på överarmen är jag skyldig till.
Nästa sittning blir stora ank-sittningen. Skall bli mycket roligt!

Halvdag på jobbet idag, eftermiddagen vigdes åt att åka till Alingsås och hänga i ishallen. Viggo och jag tog en fika i simhallen och fördrev tiden med att ta meningsfulla bilder med mobilkameran..




Alla som inte har nåt vettigare att göra imorgon får gärna komma och hjälpa till att färglägga den nya lokalen! Kom, kom!

Kommentarer
Postat av: Mari

Ebba är minsann lika snygg som vanligt! Pudding, pudding!! Gillar naturligtvis också gaddningarna skarpt. Nu blir jag verkligen laddad inför min nästa sittning, Vilda!

2010-03-22 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0