Jag tänker på nåt som är gult!

Måste börja med att kasta massa glädje och förtjusning över Avatar: GLÄDJE FÖRTJUSNING! Så.
Kanske inte den bästa filmen jag sett, man visste typ hur den skulle sluta efter halva filmen, men wtf, det var ändå den fetaste filmen jag sett på bio. Allihop var smått lyriska efteråt. Det säger ju en del att föreställningen var slutsåld tre månader efter premiären..  Vi bestämde att vi var tvugna att gå och se den igen. Så om ni inte spanat in Avatar än, do it! På 3D.


Lite seg i morse då, kom inte hem förrän halv ettish igår. Började med en touch-up av Robins leguan.

Fick 500 spänn i dricks, det är fan inte varje dag! Tack Robin!


Efter lunch var det dags att piffa upp porträttet på Jonathans pappa.

Fick inte till någon snygg bild. Antagligen för att Tobbe var där med sitt stora jävla Nikonschabrak. Min lilla pentax blev garanterat helt intimidated och fick prestationsångest. Om jag får bilderna Tobbe tog lovar jag att lägga upp dem!

OCH JONATHAN: Ingen innebandy, Ingen gymträning och Inget solarium, hör du!? Godammit.


Lång dag idag, var tvungen att jobba in dem jag missat när barnen helt oväntat (hm) hade studiedag. Sist ut var David med en liten hyllning till sina kottar.

Ännu en arbetsvecka avverkad.

Måndag och Tisdag är det STÄNGT.

På Måndag skall jag med Lille Ville till Borås, han skall bli avflärpifierad och öronopererad.

På Tisdag stannar jag hemma medans Ville vänjer sej vid att höra normalt..

Hej så länge.

 


Kommentarer
Postat av: Tobbe Blogg

Jag har mailat dig en länk med bilderna. :)

2010-03-12 @ 21:01:14
URL: http://www.tobiasborg.se/
Postat av: agnes r

Jag skaaaa gå å se Avatar men jag tror bestämt att du behöver se Alice i Underlandet. 3D är fett



Fina bilder Tobbe!

2010-03-12 @ 22:33:39
Postat av: Anonym

En kyckling är jättegul.

2010-03-12 @ 23:58:56
Postat av: vilda

Agnes: har sett Alice, inte i 3D dock, skall göra det.

: Fel! guess again!



Tobbe: Tack!

2010-03-13 @ 01:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0