Vresiga Vreeswijks fötter.

Idag blev Johans färgpoträtt av Cornelis färdigt! Väldigt roligt, hoppas på att få göra fler porträtt i färg. Såhär blev resultatet:



Två tatueringar jag gjort på Johan tidigare:


Eftermiddagen bestod av fyra fötter. Två männoskofötter, fast på olika människor. Och två tatuerade fötter, eller ja, alla fötter är ju tatuerade.. lite förvirrande!? Vi tar bilderna istället..


Mikaelas fot

Stinas fot. Och de två övriga fötterna.

Har lagt ett antal timmar på att förbättra designen och användbarheten på bloggen också. Usch för html, säger jag bara. Så jävla jobbigt när man VET att man kodat rätt, och ändå blir det fel! Ta tex det fasta inlägget ovan, som jag kodat att ha samma typsnitt som de vanliga inläggen, så blir det Times New Roman! But why! Kan bli galen för mindre. Är du en hejare på ämnet, så tages hjälp tacksamt emot.
Nej, nu skall jag fortsätta spana på fuskbyggarna.

Kommentarer
Postat av: agnes r

Jättefint porträtt på Cornelis Vilda!

Eftersom jag vet att du är en ordentlig tjej så ringer du väl mig vilken dag som helst och bokar en tid för mina fötter ;)Appropå fötter då...

Puss Agens <---tycker om att stava fel på mitt eget namn

2010-03-10 @ 23:09:25
Postat av: Anonym

haha, ja, just det! när vill du ha tid? vi ordnar nåt bra vetu!

2010-03-10 @ 23:11:36
Postat av: agnes r

April kanske? Om inte annat planerar jag en första maj i gbg. Kanske efter. Jag vill helst inte göra en repris på halta runt i alingsås med gladpack på foten och en gummitutte på tån :D

Eller det vill jag kanske?

2010-03-11 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0