Holy Jesus & paintbuckets!

Endast en kund idag, första hade avbokat utan att jag visste om det. Typiskt. Måste bli bättre på att lyssna av min telefonsvarare.
David ville ha en New school Jesus och rosor signerade min lärling Barry. Kolla in hans arbeten här.
Tidigare har jag gjort en text och ett kors på honom, också de designade av Barry. Börjar närma sej en klar half sleeve nu! Bilder på hela projektet:



Inte så himla snyggt med pennkladd på fotona, men det tänkte jag ju inte på förrän nu...

Börjar dra ihop sej med lokalen! Skall välja färger till alla rum. Beställde en jäkligt snygg tapet idag med, som vi skall ha i "väntrummet". Antagligen är det klart för målning nästa helg. Alla som har tråkigt då får mer än gärna hjäpa till att måla. (=Automagisk inbjudan till ev invigningsfest..)



Sleepy sällskap in the shop.

Imorgon fyller min dotter 10 år! UNREAL!

Kommentarer
Postat av: Tobias Borg

Får du avbokning på torsdag eller fredag kan jag tänkte mig en liten nyckel. Men då får det gärna vara lite mindre trafik i studion än vanligt. :)

2010-03-01 @ 22:58:42
URL: http://www.tobiasborg.se/
Postat av: rebecca

ja kan hjälpa till^^ & grattis till embla! hälsa henne från mig.

2010-03-02 @ 01:42:33
Postat av: Emma

Står det "fathero" på hans arm ?? :P

2010-03-02 @ 20:48:05
Postat av: 0tt0o0sogo+r,g ih9+thi,t9

gfdfdfdgftaf <asfgcatdsfd tafntdasgfgsayfgDAftySDFGSAfaythdvbsfhgbyu<s<hby

2010-03-02 @ 21:20:04
Postat av: lille ville husvagn

åsöwlfop higklrg rlg efkigjrugheyuahtyhtJUHJETUhyth nakjnfjigrgnhurbgurhgu,dkmdeakovmsckfsdmcfdksmf µfkd

2010-03-02 @ 21:21:49
Postat av: sista gången NU!

ytrihjyitr,j9mrytmu98u98rumyhmyitmyma9r 8,mabu8tmbbt,b09t,95uy,mb8bybbie,9rtmuyb89ufk,a icgjkb jg,xfdigx o ,oogp,op ,gko dpgd.op .ppl zs z- glr- pzlg-oROÖÅ åhlhhljxfhngbvkgnmn nm mnbcbnmnxbmäplefld.foffoefkoekdfoppoffoeopf ko, ioijugfhjkjgfldfoeufueg<tfhdkfsdlfö<å<psdoskfhdjydfyfjyscv,fcmbkfnvjfh ikjgoiduyfuifoeu7hfdkkijudy6tyfjhfyedofkofhogkhfglphplfglhghoghkighjhoghkgpkhogkgkhkgkghkgkmjk mn,m.,km,.lk.ljlpkly k-.yu.um.oyom..........m.-m.......igmjm.lmmmmm.lo,1ceecsdr vdccfd cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccfccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddhg fyvcddffvvvfvc dfgbfgftbgbv gbghvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv cghvbg hvgghc,ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddxxccsximyntdxhkhkkhkhkh´p´fpvlvkf jkrj fgsdj sdfdsjddmm njkjnkjp ,

2010-03-02 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0