Totally Flärpless

Tyst på bloggen ett par dagar. I Måndags var jag som sagt med Viggo på sjukhuset, nu är han flärplös och förmodligen då fullt hörande. Testade att sätta honom framför barnprogrammen med normal volym på TV:n. Han klagade inte! Annars brukar han gapa frustrerat JAG HÖÖÖR INGET!! Direkt.
Operationen gick bra, Viggo var en riktig hjälte, inte ett gnäll. Han låg och spanade när sköterskan satte in kanylen i armen på honom. Sjukt imponerad! I vanliga fall går det ju inte ens ta på ungen ett par skor utan att han protesterar!
Efteråt bar jag honom på axlarna till apoteket, vi skulle ha lite medicin med oss hem. Satte ner honom när jag stod vid kassan. Ungen hade blod över hela händerna, och droppande vid örat. Tejpen och förbandet han nyss hade satt fastklistrat i mitt hår. Och så utbrast han: -Dom har tagit bort mitt öra! Stackarn. Fick nytt plåster och våtservett till hans händer av apotekaren. (Säger man så?!) Verkar som att stygnen klarade sej iallafall!
Nu skall jag iväg och hämta möbler till nya studion. Återkommer ikväll med lite tatueringsbloggande.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja, våtservett är rätt.

2010-03-17 @ 15:10:50
URL: http://Tobiasborg.se
Postat av: Anonym

Apotekare, vafan. Trodde jag gjort ett syftningsfel när du skrev så ju..

2010-03-17 @ 15:17:16
Postat av: Tobbe Blogg

lol

2010-03-17 @ 16:23:28
URL: http://www.tobiasborg.se
Postat av: Tobbe Blogg

"förbadet"

lol igen

2010-03-17 @ 16:25:47
URL: http://www.tobiasborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0