Fina Carina and the golden couch

Min stammis, numera, Carina fick lite lilaish färg i sina rosor idag, och en halv fenix. Resten får hon om två veckor. Lite bilder på utvalda delar av Carina:


Ser fram emot att göra klart fenixen, och även att fylla i och bygga ut porträtten på hennes barn som ni inte fick se nu. Det kommer, det kommer..

Och här är då den snygga soffan med tillhörande snygga fåtöljer som jag inhandlade till nya lokalen idag. Även ett stycke linslus. Om jag orkar skall jag måla om det bruna träet. Mattsvart.

Hittade ett gäng coola nycklar med, men glömde fota. Annan dag.

Kommentarer
Postat av: Tobbe Blogg

nom nom nom

2010-03-17 @ 20:56:57
URL: http://www.tobiasborg.se
Postat av: Anette Andersson

Vilka fiiina tatueringar carina har!!! Och sofforna var riktigt snygga! =) (Linslusen oxå! ;))

2010-03-18 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0