Älskling, jag skall bara iväg och tvätta bilen och köpa en liten tatuering.

Ett par praying hands idag på Martins revben. Plågade honom i 1,5 timmar.



Har fått konkurrens i lilla Vårgårda. Det är väl alltid nyttigt, antar jag. Statoil är numera en bensinmack slash tatueringsstudio. Intressant. Kollade in snubbens hemsida, men där fanns endast informationen "Hemsidan är snart klart".. Hittade ett par bilder på gaddad dock. Vad skall man säga...

Idag inleddes då Emblas och Alingsås Konståkningsklubbs uppvisningshelg. Hjälpte till lite bakom med påklädning och med att sälja kaffe i pausen. Fick inte se någon sammanhängande show, alltså. Men har två nya chanser i morgon att se de duktiga åkarna och mina och andras sömnadskreationer. Klubben hade även lyckats dra dit ett världsnamn som Kristoffer Berntsson. Kom och kolla i morgon, shower kl 14 och 17.

Kommentarer
Postat av: Tobbe Blogg

Haha! Jag ska byta tatuerare nu! :P

2010-03-27 @ 11:35:38
URL: http://www.tobiasborg.se
Postat av: Anonym

LOL !

Fundera inte på det ens min favvo!

( jag har förresten tipsat dig .. jag tror du satt upp henne på din lista ;) )! kram

2010-03-28 @ 11:39:23
Postat av: vilda

Kommentar 2: Jag hänger inte riktigt med här.. ?

2010-03-28 @ 17:28:48
Postat av: Tobbe Blogg

I am 12 years old and what is this?

2010-03-29 @ 19:41:08
URL: http://www.tobiasborg.se
Postat av: Ztripez

Tobbe, roflcopter!

2010-04-04 @ 04:21:20
URL: http://paranoianormal.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0