Morfar och annat löst folk.

Lite random från lately.

Carinas Fenix klar.

Roos, roos!

Ett par timmars bakgrundande..

Djur och en massa, massa hår på Joan. Blev tillslut en blandning av Joans förlaga och min tolkning:

Och så har jag fått den stora äran att göra en cover-up på en 64 år gammal tatuering.

Det fina hjärtat gjorde min morfars kompis på honom när de var 12 år gamla. Redan då fanns det hemmapulare! Haha..


Mina galet fulsnygga brillor..                   ..och en förhoppningsvis nöjd Morfar!

Och så var tatueringen uppdaterad till 2010..

Har påbörjat laserborttagning av min allra första tatuering. Lite vemodigt. Nog för att den var rätt ful, men jag har alltid gillat den lite ändå. Anledningen är helt enkelt att den sitter ivägen. Så nu ska här banas väg för en helt ny och helt fantastisk sleeve. Har jag tänkt. Här är resultatet efter första sittningen:

Uppenbarligen är det bara bakre halvan som är behandlad. Det kommer att ta ca 5 sittningar att bleka ner den tillräckligt för att skapa goda förutsättningar för en Cover-up. Och ja, det gjorde ont. Fast sittningen var över på en kvart, så det var överkomligt. Rekommenderar verkligen detta till alla som funderar på Cover-ups! Ju renare canvas, desto bättre förutsättningar för en bra tatuering, såklart.

Kommentarer
Postat av: Engla

Joans blev hur fin som helst :) och morfars såklart, tror att han är jättenöjd :) (Dom andra är oxå fina) hehe

2010-06-16 @ 11:48:41
Postat av: Tobias Borg

Före och efter-bild på laserborttagning ftw?

2010-06-16 @ 13:43:12
URL: http://tobiasborg.se
Postat av: Mari

Fenix och Morfar är förtjusande!

2010-06-17 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0