Om Vilda


Jag heter Vilda och är en oftast optimistisk tvåbarnsmami som även då tatuerar. Eller för det mesta gör jag det skall jag väl säga. Gör nog fan det mer än vad jag träffar mina barn, hur som helst (blev som vanligt lite sidetracked) Jag driver tatueringsstudion Vild@art i storstaden Vårgårda. En håla lika bra som vilken annan håla som helst och enligt mej trevligare att vistas i längre stunder än i stora staden.
Är inne på mitt elfte år som tatuerare, glömde visst bort att fira 10 år, det kanske man borde gjort?! Jag har haft studio sedan 2002. Först i Alingsås, och sedan 2006 i Vårgårda.
Jag jobbar gärna med alla sorters motiv, allt från tribaler till old school och porträtt. Med undantag för just porträtt (människor, djur, bilar.. ) så designar jag alltid ett unikt motiv för varje kund, utifrån huvudet eller utifrån olika förlagor. Jag jobbar både på fri hand och med stenciler beroende på vilket som passar bäst för motivet.

Förutom tatuering så jobbar jag lite med stämplar, designar åt Puck som driver företaget "Vilda stämplar".
Designar även lite annat vid förfrågan om tid finnes.

foto: Tobbe Blogg

Over and out.
Vilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0