Jag bär med mig din haj.

Två bokningar på kort varsel idag, har inte riktigt kommit tillrätta med det nya bokningssystemet, men det blir nog bra när jag kommit in i det.

Jessica ville ha lite text under nyckelbenen, så det petade vi in i en den första luckan.
en timme senare var hon färdigplågad!


Jessicas sleeve som nyligen blev färdig:


EN HAJ?! Ska du ha en haj!!?
Idag tatuerade jag en typ släkting igen.. verkar vara en sån månad! Axel (Alex) ville ha en haj. En haj alltså.
pga massa härj hann vi bara köra drygt en timma, men linjerna blev dragna och det är ju en bra början. Bra början på en HAJ.


Lite bilder på tatueringar jag gjort på Axel tidigare:

klicka!

..och hela pojken


That's all folks.

Kommentarer
Postat av: Tobias Borg

Du har dragit rejält i färgerna på Jessicas arm där. Nästan falsk marknadsföring. Tänk om jag skulle redigera <u>mina</u> bilder!



För övrigt så försökte jag ringa dig förut (när jag var utanför din dörr och frös!!) men eftersom du är en idiot så varken svarade du eller ringde upp.



Ledsen i ögat

2010-02-24 @ 21:18:07
URL: http://www.tobiasborg.se
Postat av: Vilda

Haha, fan vad taskigt! När var förut? Kom hem vid 8-ish kanske.



Alla bilder jag tog idag är fett redigerade. De såg nämligen ut att vara tagna med nåt sorts mjölkfilter. Mycket fult. Så ja, färgbilderna har jag ökat kontrast och mättnad och sänkt exponering, black n grey bilderna har jag ökat kontrast, sänkt mättnad och exponering. Även Jessikas porträttbild är extremt sänkt mättnad,kanske därav den brutala kontrasten.. men, varför finns det bildredigerare om man inte får använda den, haha!

Skall försöka öppna dörren nästa gång du knackar på. Puss!

2010-02-24 @ 21:53:12
Postat av: Anette Andersson

Snygga tatueringar, flaskan är ju grym!

2010-02-26 @ 22:13:01
Postat av: vilda

syrrans dator har fett kass färgåtergivning! Hade jag orkat hade jag redigerat om bilderna med lägre mättnad, men wtf..

2010-04-21 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0