Pancakes & more fancy dresses.

Har inte jobbat idag utan tänkte att jag skulle vara hemma och gosa med Viggo, men han slåss mest. Tänker på hur fin och snäll han är när han är borta, men i verkligheten är han, ja, fin såklart men oftast inte speciellt snäll. Han har tjatat till sej en TV-stund nu, men sen ska jag se om vi inte kan leka lite med tågbanan, (det dåliga mammasamvetet) eller steka pannkakor ihop.
Viggo är skitbra på att knäcka ägg. Mamma är skitbra på att plocka upp äggskal ur smeten.
Viggo är även grym på att skriva sitt namn. Det stavas OGGiV.
Sånt som bara mammor (pappor också kanske) blir imponerade av!
Haha, kom att tänka på när Viggo fick frågan "Hur gammal är du?" av tjejen i luckan på badhuset.
Viggo svarade: -Ner och upp, rakt streck, halv boll upp och in, halv boll upp och in igen, och en rund boll.
Varpå jag fick förklara; -Tre alltså. (!)


Ett par bilder till från maskeraden som jag snodde från Tobbes facebook:


Syrran och Jag.

Har lekt lite med bilderna i Photoshop såklart. Älskar ps!
I morgon blir det jobb, och förhoppningsvis äntligen något intressant att läsa om på bloggen!


Kommentarer
Postat av: Anette Andersson

Mina söta flickor! =D

2010-02-23 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0