Road to the pit and the old bike.

Besök från Göteborg idag igen, denna gången i form av Ellen och Peter. Först ut var Peter, med fortsättningen på evighetsprojektet jättefärgglad tokmönstrad arm. Idag var det mest armhålan vi mobbade, men här kommer lite bilder på hela projektet, som är, som sagt, work in progress.



Här följer en serie bilder på Peters övriga tatueringar, varav den äldsta har ungefär tio år på nacken! (fast på överarmen då.. haha)




anar vi ett punktema och ett hippietema??!



Efter ca 2,5 timmars karvande i och runt Peters armhåla var det Ellens tur att bli mobbad. Vi hade tidigare påbörjat en ung tant med en stor cykel på hennes rygg. Idag blev tatueringen extra utsmyckad och damen färdigskuggad. Eventuellt vill hon färglägga senare med grönt och lila. Vad tycker ni? Färg eller gråskala?





klicka på miniatyrbilderna för att se dem större.



Nu blir det god middag signerad mästerkockarna Peter och Ellen. Lyx!!

Vilda

Kommentarer
Postat av: Tobbe Borg

Otroligt snygg. Jag kommer osökt att tänka på the spirit molecule, dvs DMT när jag ser Peters arm.

http://thespiritmolecule.com/ - kolla trailern.



Ung tant m. cykel tycker jag ska förbli i gråskala. Är även nyfiken på vart inspirationen är hämtad, gillar verkligen stilen.



För övrigt så gillar jag dina rubriker.

2010-02-19 @ 00:33:32
URL: http://www.tobiasborg.se/
Postat av: Engla

Shit va cool Peters färgsprakande arm blir och Ellens är sååå fin, blev lite avis ;)

2010-02-19 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0