Punky Birdie twice

Richard och christina från götet var på besök idag för att få varsin fågel. Den ena tjuvaktig och den andra död.. Christinas tjuv tog runt en timme att göra, men ev skall vi lägga till lite mer detaljer i vingarna någon gång när hon inte har så bråttom till jobbet. Richards döing tog dubbelt så lång tid, maassa gräs att hålla reda på..





Riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet, får lite småångest av att vara hemma. Inte om jag är hemma och gör nåt vettigt, typ renoverar, målar etc, men att vara hemma och bara ligga och snörvla känns så jävla ovärt! Fick i alla fall gjort lite ny design till bloggen. Vad tycker ni?

I morgon har jag inget jobb inbokat heller, tänkte dra till ikea och fixa de sista grejerna som behövs till köket, äntligen! Vad är det med "färdiga" kök egentligen, varför har de aldrig lister, handtag, sista skruven?

Vilda

Kommentarer
Postat av: Christina & Richard

Tack så mycket Vilda, båda tatueringarna blev skitbra. Och jag hann precis till jobbet. Fan vad snabbt du jobbar!

Vi hörs,

kramar christina & richard

2010-02-16 @ 22:56:01
Postat av: Karin Kalmo

Hej Vilda B! Fin hemsida du har. =) Skulle gå ner och hälsa på dig en svänga i måndags, men då jobbade ju inte du, din sjukling! =P Jag kommer en annan dag! =) Kraam!

2010-02-17 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0