Martinas Manga

Dagens lilla projekt blev en mangaälva till Martina, som jag tidigare gjort
ett skuggigt stjärnfall (typ) på. Efter lite skissande och överläggande,
Manga är inget jag vanligtvis ritar, enades vi om denna skissen:


Och 45 minuter senare blev det färdiga resultatet såhär:


Det verkar lite som att min kamera är lite ofokuserad på sin uppgift!
Alternativt kanske jag behöver rengöra den lite. Ett senare projekt!

Detta var allt för dagen, kall kila iväg till Alingsås med dottern som skall
träna konståkning! Ishall, yey! :/
Vilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är korkad tom tatuerar sig

2012-10-13 @ 09:45:35
Postat av: Anonym

du är korkad tom tatuerar sig

2012-10-13 @ 09:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0