Grå dag idag.

Idag kände Embla sej lite krasslig och stannade hemma från skolan. Synd om henne men göt för mej att slippa the morgonpromenad from hell :/
Toffe fick stanna hemma och vabba lite.
Dagens första projekt var en utbyggnad på en utbyggnad av en keltisk tatuering på Thomas. Känner på mej att den kommer byggas ut ännu mer framöver :) Det är, obviously, den nedersta etappen som är nygjord, och det tog ca 1,5 timmar att pilla dit.



Eftermiddagen vigdes åt Tommys orm-pinuppa. Den sträcker sej runt i stort sett hela underbenet.  Bilden kommer från ett Whitesnake skivomslag, men är modifierad för att passa hans ben och även då omvandlad till black and grey. Trodde inte att detta skulle bli en ensittningstatuering, men efter tre timmar visade det sej att så var fallet! ;)



Nu ser jag fram emot att göra så lite som möjligt resten av dagen, min rygg är helt bruten. Tja, inte bruten i ordets rätta bemärkelse, såklart, men diklofenaken har gått ur kroppen för längesen, och det känns som att ryggläge är ett bra alternativ ikväll!
I morgon ser jag fram emot att tatuera två plastsläktingar; Brorsans sambo och syrrans pojkvän.
Vilda

Kommentarer
Postat av: Stüre

Uppdatera då ffs. Vi vill se Jespers tatuering. Är det en fjäril?

2010-02-11 @ 17:53:22
URL: http://www.stürebananahamock.com
Postat av: vilda

what!? jag la ju in jespers tatuering vid ett-tiden idag.. vad är det för fel på dej :P

2010-02-11 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0