Vilken outfit tycker du att jag skall ha på mej idag?

Tänkte skriva ett blogginlägg om bloggar. Läser inte särsklit många bloggar, mest för att jag inte känner till så många bra bloggar. Försöker man surfa runt på blogg.se hamnar man bara på bloggar som handlar om vilken topp som är snyggast på Gina Tricot just nu. Måttligt Intressant. Att inläggen i nämnda bloggar dessutom är fulla av stavfel och särskrivningar gör inte det hela bättre. Eller att författarna inte fattar vad man menar när man försöker sej på en lite utbildande kommentar.
Jag läser såklart de få bloggar som drivs av kompisar eller bekanta.
Och så läser jag jättestora pistoler. Länkar här för att författaren till den bloggen verkar lite nere över sitt låga läsarantal. Vi vill ju inte att han skall börja skära sej i armarna eller sluta blogga, så länka er vidare dit och bättra på den stackars grabbens statistik lite. Fast läs klart detta inlägget först, såklart. Och kommentera. Kommentaren skall helst innehålla en länk till en vettig eller ovettig, rolig eller samhällskritisk blogg. Gärna utan särskrivningar.
Nu menar jag inte att min blogg är den vettigaste, roligaste eller mest samhällskritiska. Det har den inga intentioner att vara. Det är ju en jobb-blogg. Som jag då och då förpestar lite med personliga reflektioner, eller berikar med bilder på mina fina barn. (Ja, jag är medveten om att det antagligen endast intresserar mej, men det är min blogg, så)
Idag skall jag ägna mej åt en av mina favoritgrejer, nämligen 3D-bio. Med de fina barnen. Det blir Draktränaren. Lille Villes första 3D, skall bli spännande att se hans reaktion!

Btw har jag en myggepipa på min laptop. Enligt Viggo.

Kommentarer
Postat av: vilda

Eftersom det tydligen inte gick att kommentera detta inlägget (typiskt, tror det är första gången jag uppmanat till kommentarer) lade jag ut inlägget igen. Får se om det funkar nu då..

2010-04-05 @ 21:05:22
Postat av: Kalle Balik

Funkar det att kommentera nu?

Jag kommer inte skära mig i armarna. Jag har nu haft över 100 läsare två dagar i rad, och jag har inte gjort något speciellt för att få fler besökare. Det måste vara tack vare mina läsare som länkat och skrikit på allehanda forum och bloggar.

Nu hoppas jag verkligen att det fungerar att kommentera. Den här kommentaren är ganska lång och jag kommer aldrig orka skriva om den.

2010-04-05 @ 22:38:41
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0