Rosewing and Goating

Idag blev det en kort dag på jobbet, har äntligen fått tummen ur och fixat tid för behandling av min pajjade nacke/axel. Känns mycket bättre, men får nog vänta med att ropa hej, tills jag jobbat lite. Fyndade ett par Fornarina jeans för 100 spänn. Visserligen rätt ful färg, blir till att färga svart. Är i alla fall inte varje dag man hittar nåt med över 90% rabatt! Nöjd. Efter besöket i alinge stack vi tillbaka till jobbet för att hämta min telefon. Klockan var väl runt sju. Kom hem för en stund sedan. Har fått massa ritat. Skulle kunna vara på jobbet jämt, nu när vi har det så fint! Ritade t.ex en asfin köttros till Tu, eftersom han sagt att han ville ha det. Visade sej att han skämtat. Va fan, liksom.. Haha..
Har hängt upp tavlan från igår på dass i studion, (eller ja, Toffe gjorde det) fortsätter med det rosa dasstemat!

Blev lite baklänges nu, dagen började med att jag fortsatte att "grunda" Miguels backpiece, två timmars vingar. Efter det början på ett kelstiskt band på Jonathan, 1,5 timmars linjer.

Barry har äntligen börjat pynta sin arbetsstation, har varit lagom tråkig utsikt innan. Nu har jag en geting i ögat istället! Haha..

Dubbelhäftande tejp var en mindre bra idé..



Kommentarer
Postat av: Barry

Gött... tänkte sjuansa med tejpen:) Frågan är hur man ska få dem att sitta!?

Jag ska graffa hela dan i dag tror jag.

2010-04-24 @ 09:32:45
Postat av: Vilda

Går nog bättre med sån där skumgummig dubbelhäftande tejp. tror jag har sån hemma nånstans. Fan vad najs, skall hem till min Farmor och käka, annars hade jag hängt på. Har ju fått låna en sån där mask av Axelander. Kom gärna förbi ikväll och elda/drick lite bärs!

2010-04-24 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0