Inlägg om inredning II

Gjorde en liten najs installation i köket för ett tag sedan, kan ju passa på att slänga upp lite bilder på det nu när jag inte har nåt bättre att blogga om. Vi kan säga att kategorin "inredning och renovering" är kategorin för utfyllnadsinlägg.. Jag tycker iallafall att det blev fint!


Fågelbrickan är ett fynd från Ikea, ryska damerna hittade jag på Hemtex för längesen, glasen är Orrefors, tror jag, bollen från Tupperware, blommig bricka från Ica och burk från Lagerhaus.

Burkar från Smultronstället i Alingsås, prickig bricka, Hemtex, tallrik och kopp med fat från Indiska, små brickor från Prickig katt.

Mugg från Lagerhaus, Rund bricka, indiska, burk, Lagerhaus.


Kommentarer
Postat av: Tobbe Blogg

Men.. vad har du för outfit då?

2010-04-24 @ 14:33:22
URL: http://tobiasborg.se/
Postat av: vilda

Haha.. du har rätt så rätt. Men jag bloggar iaf, det är mer än vad man kan säga om dej!!

2010-04-24 @ 20:30:15
Postat av: Engla

De blev jättefint, är tok-avis på kopp och fat signerat Lisa B från Indiska, VILL HA!! ;) Btw så gillar ja inslagen av inredning i bloggen :)

2010-04-27 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0