Too many nice things

Fick inte möjlighet att blogga igår, eftersom jag fastnade i gbg. Men mer om det sen.
Först gårdagens arbete.

Maritas fotlänk. Tog ca 1 timme.

En fjäril jag gjorde på Marita för flera år sedan.

Min kollega Emma från Little Bird Tattoo kom och förlängde sin 3/4 sleeve.



Tid, kärlek och visdom. Vad kan man mer behöva!
Här är resten av armen som vi gjorde för längesen, typ 04, kanske? Emma?

Här är hennes ben, gjort förra året (eller ja, tatueringen iaf):

Nedre delen av benet har hon fått tatuerat i Asien nånstans. (Det som skymtar lite på sista bilden ovan.) Linjalen gjorde vi för massa år sedan, och är för övrigt svaret på den ständigt återkommande frågan "Vad är det knäppaste/roligaste du tatuerat?"

Maneki Neko! Min favvo.

Emma hade med sej en fin liten present till nya studion. Jag älskar presenter! Tack Emma!


Jennie hade också med sej inflyttningspresent tidigare i veckan, och så fick vi en megaskål med godis av vår snälla hyresvärd Paxon.



Åkte som sagt till gbg för att lämna Viggo, och passade på att hänga lite med Peter. Vi åt god indisk mat och tog ett par öl på Kellys. Sen drog vi hem till honom och slappade lite. Fina saker med Göteborg:



Fin väggmålning i Peters rum.

I morse var jag hur pigg som helst, mot alla odds! Kom i tid till tåget, och i tid till jobbet. Fantastisk dag! Fortsatte på Jonas Vegasprojekt. Tyvärr dog kameran så det blev bara bild på ena sidan.. Men mer kommer när projektet är klart, förhoppningsvis nästa sittning.

Phu, det här var typ det längsta inlägget ever, och tog aslång tid att göra. Mest på grund av min otroligt sega internetuppkoppling som dessutom fuckade tre gånger, så att jag fick göra om! Inte allt som tur va. Tur också att Emmy sitter här och ser söt ut. Hon är väldigt bra på det. Nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Agnes R

Skyll inte på ölen, alla fattar att det var ASKMOLNET från Island som ställde in all trafik mellan Göteborg och Vårgårda! Mkt fin uggla annars. Söt som en gröt.

2010-04-16 @ 22:04:06
Postat av: Carro

sv; HAHA! fan vad awesome! tack för informationen (;

2010-04-16 @ 22:25:57
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Tobbe Blogg

Först blev jag ledsen över att inte någon av mina grejer har varit det "knäppaste/roligaste" du har tatuerat, men sedan insåg jag att du utan tvivel blivit mest kåt av att göra mina, eller i alla fall några av dom, och att jag nu ligger högst upp på din "Vilken tatuering blev jag kåtast av att få göra-lista" - betyder enormt mycket för mig.

2010-04-17 @ 10:44:18
URL: http://theyhadbread.wordpress.com/
Postat av: Anette Andersson

Visst är hon duktig på att se söt ut lilla Emmy! =D

2010-04-18 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0